Для всіх дітей розвиток – це процес росту
та освоєння нових знань і умінь. З кожним днем наші вихованці, діти з синдромом
Дауна, підвищують свій рівень обізнаності, свої розумові здібності, збагачують
досвід міжособистісних відносин.
Незважаючи
на те, що діти з синдромом Дауна надзвичайно чутливі та сприйнятливі,
виявляючи інтерес до спілкування з людьми, не завжди можуть розуміти власний
емоційний стан /який часто зумовлений емоційною лабільністю/ та справжній стан
іншої людини. А розуміння інших людей та вміння взаємодіяти з ними є невід’ємною
частиною соціального розвитку.
З цією метою й пройшло заняття у 4-Б класі. На
занятті діти за допомогою піктограм вчилися визначати свій настрій у школі,
диференціювати внутрішній стан за допомогою відтінків кольору. Діти розвивали свої комунікативні здібності: відчуття
емпатії, вміння підняти другу настрій, сказати гарне добре слово, запропонувати
спільну діяльність.
Учні із задоволенням
виконували різноманітні завдання. Вони передавали свої почуття, уважно
прислухалися до думок психолога, грали, з інтересом співпрацювали один з одним.
Кожна дитина унікальна, і кожна володіє
своїм потенціалом і досвідом. Наші діти збагачують свої знання і досвід. Сподіваємось
що у майбутньому, розкриваючи свої серця
людям, вони будуть відчувати людське розуміння, любов та підтримку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий