Консиліуми по 1 класам

План   підготовки та проведення
психолого-медико-педагогічного консиліуму
по 1-В класу
2016-2017 н.р.
№ п/п
Заходи
Дата
Відповідальні
1
Вивчення особових справ учнів.
Вересень
Завуч, кл. керівник, лікар, психолог, вихователь, вчителі
2
Батьківські збори  «Допомога дитині в адаптації до школи»
Вересень
Завуч, кл. керівник, вихователь, психолог
3
Психодіагностика пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер учнів
Вересень
Психолог
4
Діагностика соціальної адаптації учнів 1- В класу до навчання у школі
Вересень
Соц. педагог
5
Тренінг соціально-емоційної підтримки «Перші дні дитини в школі»
Вересень
Психолог
6
Медичний огляд вузькими спеціалістами учнів 1- В класу
Вересень - Жовтень
Лікар
7
Психолого-медико-педагогічний консиліум
Жовтень
Завуч, психологічна служба
8
Круглий стіл «Аналіз проходження адаптаційного періоду, прогнозування успішності і навчання учнів, виділення можливих труднощів у навчанні, причин їхнього виникнення та створення стратегій їхнього подолання»
Грудень
Завуч, психолог, класний керівник
9
Підведення підсумків.
Повторний ПМПК на кінець навчального року, з метою аналізу отриманих результатів корекційно-розвивальної роботи
Квітень
Психолог
 Психолого-медико-педагогічний консиліум
Дата:30.11.2016
Час:10.00
Місце проведення: кабінет психологічної служби.
Мета: 
1. Визначення особливостей розвитку учнів, можливих умов та форм їхнього навчання;
2. Виявлення причин проблем, які виникають, знаходження адекватних способів їхнього подолання;
3. Визначення рівня адаптації учнів 1- В класу до навчання у школі;
4. Вироблення рекомендацій для педагогів, батьків, учнів.
Завдання:
1. Виявити  характер та причини відхилення у поведінці та навчанні учнів.
2. Розробити програми виховних та корекційних заходів для учнів;
3. Спроектувати шляхи та засоби корекційно-розвивальної роботи для педагогів та батьків
Учасники консиліуму:
Завуч – Пліс В.М.
Завуч з виховної роботи – Коршунова Н.І.
Психолог – Драєвська С.А.
Лікар – Доценко І.В.
Соц. педагог – Обухова Н.О.
Кл. керівник – Доценко П.А.
Вихователь – Мовчан О.І.
Вчитель фізкультури – Орда Л.М.
             
            
Хід консиліуму
1.     Організаційний момент.
2.     Виступ учасників консиліуму.
       Інформація про анамнез учнів 1-В класу. Рекомендації лікаря /Доценко І.В./
       Загальна характеристика колективу групи, інформація про учнів «групи ризику» / Доценко П.А. /
       Про результати психодіагностики учнів 1-В класу /Драєвська С.А./
       Інформація про рівень розвитку емоційно-вольової сфери та сформованості комунікативних навичок дітей /Мовчан О.І./
       Інформація про фізичний стан здоровя учнів /Орда Л.М./
3.     Підведення підсумків.
       Аналіз отриманої інформації, думок, пропозицій про корекцію навчальної діяльності та визначення оптимальних умов адаптації до навчання школі учнів 1 класу.
Рішення консиліуму. / Пліс В.М./
       Вироблення рекомендацій. 
План   підготовки та проведення
психолого-медико-педагогічного консиліуму
по 1-А класу
2016-2017 н.р.
№ п/п
Заходи
Дата
Відповідальні
1
Вивчення особових справ учнів.
Вересень
Завуч, кл. керівник, лікар, психолог, вихователь, вчителі
2
Батьківські збори
Вересень
Завуч, кл. керівник, вихователь, психолог
3
Психодіагностика пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер учнів
Вересень
Психолог
4
Діагностика соціальної адаптації учнів 1 «а» класу до навчання у школі
Вересень
Соц. педагог
5
Тренінг соціально-емоційної підтримки «Перші дні дитини в школі»
Вересень
Психолог, Соц. педагог
6
Медичний огляд вузькими спеціалістами учнів 1 «а» класу
Вересень - Жовтень
Лікар
7
Психолого-медико-педагогічний консиліум
Жовтень
Психолог
8
Підведення підсумків.
Повторний ПМПК на кінець навчального року, з метою аналізу отриманих результатів корекційно-розвивальної роботи
Квітень
Психолог
7. Психолого-медико-педагогічний консиліум
Дата: листопад 2016
Час:11.00
Місце проведення: кабінет завуча.
Тема: психолого-медико-педагогічна характеристика готовності учнів 1 «а» класу до навчання у школі, психологічний супровід учнів 1-го класу в період адаптації
Мета:
1. Визначення особливостей розвитку учнів, можливих умов та форм їхнього навчання;
2. Виявлення причин проблем, які виникають, знаходження адекватних способів їхнього подолання;
3. Визначення рівня адаптації учнів 1 «а» класу до навчання у школі;
4. Вироблення рекомендацій для педагогів, батьків, учнів.
Завдання:
1. Виявлення характеру та причин відхилення у поведінці та навчанні учнів,
2. Розробка програми виховних та корекційних заходів для учнів;
3. Вироблення шляхів та засобів корекційно-розвивальної роботи для педагогів та батьків;
4. Повідомлення інформації для роботи з дітьми.
Склад:
Завуч – Пліс В.М.
Завуч з виховної роботи – Коршунова Н.І.
Психолог – Драєвська С.А.
Лікар – Доценко І.В.
Соц. педагог – Обухова Н.О.
Кл. керівник – Кириченко Г.В.
Вихователь – Птіцина Г.В.
Вчителі фізкультури – Орда Л.М.
Хід консиліуму
1.     Організаційний момент.
2.     Виступ учасників консиліуму.
       Інформація про анамнез учнів 1 «а» класу. Рекомендації лікаря /Доценко І.В./
       Загальна характеристика колективу групи, інформація про учнів «групи ризику» / Кириченко Г.В./
       Про результати психодіагностики учнів 1 «а» класу /Драєвська С.А./
       Інформація про рівень сформованості навичок самостійної роботи під час самопідготовки /Птіцина Г.В./
       Інформація про фізичний стан здоровя учнів /Орда Л.М./
       Рекомендації вчителів про реалізацію задач по оптимізації пізнавальної активності учнів.
3.     Підведення підсумків.
       Аналіз отриманої інформації, думок, пропозицій про корекцію навчальної діяльності та визначення оптимальних умов адаптації до навчання школі учнів 1 класу.
Рішення консиліуму. / Пліс В.М./
       Вироблення рекомендацій.
План   підготовки та проведення
психолого-медико-педагогічного консиліуму
по 1-Б класу
2016-2017 н.р.
№ п/п
Заходи
Дата
Відповідальні
1
Вивчення особових справ учнів.
Вересень
Завуч, кл. керівник, лікар, психолог, вихователь, вчителі
2
Батьківські збори
Вересень
Завуч, кл. керівник, вихователь, психолог
3
Психодіагностика пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер учнів
Вересень
Психолог
4
Діагностика соціальної адаптації учнів 1 «б» класу до навчання у школі
Вересень
Соц. педагог
5
Тренінг соціально-емоційної підтримки «Перші дні дитини в школі», «Психологічні характеристики дітей з синдромом Дауна»
Вересень
Психолог, Соц. педагог
6
Медичний огляд вузькими спеціалістами учнів 1 «б» класу
Вересень - Жовтень
Лікар
7
Психолого-медико-педагогічний консиліум
Жовтень
Психолог
8
Підведення підсумків.
Повторний ПМПК на кінець навчального року, з метою аналізу отриманих результатів корекційно-розвивальної роботи
Квітень
Психолог
7. Психолого-медико-педагогічний консиліум
Дата: листопад 2016
Час:12.00
Місце проведення: кабінет завуча.
Тема: психолого-медико-педагогічна характеристика готовності учнів 1 «б» класу до навчання у школі, психологічний супровід учнів 1-го класу в період адаптації
Мета:
1. Визначення особливостей розвитку учнів, можливих умов та форм їхнього навчання;
2. Виявлення причин проблем, які виникають, знаходження адекватних способів їхнього подолання;
3. Визначення рівня адаптації учнів 1 «б» класу до навчання у школі;
4. Вироблення рекомендацій для педагогів, батьків, учнів.
Завдання:
1. Виявлення характеру та причин відхилення у поведінці та навчанні учнів,
2. Розробка програми виховних та корекційних заходів для учнів;
3. Вироблення шляхів та засобів корекційно-розвивальної роботи для педагогів та батьків;
4. Повідомлення інформації для роботи з дітьми.
Склад:
Завуч – Пліс В.М.
Завуч з виховної роботи – Коршунова Н.І.
Психолог – Драєвська С.А.
Лікар – Доценко І.В.
Соц. педагог – Обухова Н.О.
Кл. керівник – Хуповка Н.М.
Вихователь – Коленко К.В.
Вчитель фізкультури – Орда Л.М
Хід консиліуму
1.     Організаційний момент.
2.     Виступ учасників консиліуму.
       Інформація про анамнез учнів 1 «б» класу. Рекомендації лікаря /Доценко І.В./
       Загальна характеристика колективу групи, інформація про учнів, які потребують ретельної уваги та догляду / Хуповка Н.М./
       Про результати психодіагностики учнів 1 «б» класу /Драєвська С.А./
       Інформація про рівень сформованості навичок самообслуговування /Коленко К.В./
       Інформація про фізичний стан здоровя учнів /Орда Л.М./
       Рекомендації вчителів про реалізацію задач по оптимізації пізнавальної активності учнів.
3.     Підведення підсумків.
       Аналіз отриманої інформації, думок, пропозицій про корекцію навчальної діяльності та визначення оптимальних умов адаптації до навчання школі учнів 1 класу.
Рішення консиліуму. / Пліс В.М./
       Вироблення рекомендацій.
Рішення по консиліуму по 1 класам
1.  Психологу Драєвській С.А.:
1.1. Скласти  рекомендації для вчителів, вихователів та батьків перших класів (за результатами психологічного супроводу) для особистісно орієнтованого підходу до
учнів-шестирічок.
(до  23 грудня 2017 р.)
1.2.    На підставі визначених педагогічних труднощів у навчанні продовжити спостереження та корекційну роботу з дітьми, які мають:
             ·         слабку концентрацію  та стійкості уваги;
·         знижений рівень розвитку вольової сфери;
·         несформованість прийомів навчальної діяльності;
·         високу емоційну нестабільність, підвищену імпульсивність;
·         знижену самооцінку;
·         низький рівень розвитку довільності;
·         порушення взаємин з однокласниками.
(Протягом року)
1.3.  Забезпечити повторне психологічне обстеження 1 класу з метою виявлення перебігу адаптації, рівня вихованості, пізнавальних інтересів.
(Березень 2017 року)
1.4. Проводити консультації для батьків (індивідуально, на класних зборах).
(Постійно)
1.5. Провести підбиття підсумків адаптації першокласників.
(Квітень 2017)
2.     Лікарю Доценко І.В.:
2.1. Продовжити медичне спостереження за станом здоровя учнів.
2.2. Своєчасно направляти на додаткові обстеження в ЛПУ.
2.3. Надавати консультативну допомогу батькам учнів.
(Протягом року)
3. Класоводам Доценко П.А., Кириченко Г.В., Хуповка Н.М.  та вихователям Мовчан О.І., Птіциної Г.В., Коленко К.В.
3.1. Докладно ознайомитись з матеріалами медичного і психологічного моніторингів, матеріалами соціального педагога з метою правильної організації навчально-виховного процесу у першокласників.
(до 23. 12.16)
3.2.  Для підвищення мотивації до навчання та підтримання ситуації успіху звертати увагу навіть на незначні досягнення учнів.
(Постійно)
3.3.   Для покращення мікроклімату в класі організовувати позакласні заходи (день посмішки, день дружби, день взаємоповаги, дні іменинників), родинні свята, а також створювати умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
(Постійно)
3.4.  Підготувати батьківські збори з теми: «Як допомогти дітям добре вчитися».
(Грудень 2016)
3.5.  На уроках використовувати диференційний та індивідуальний підхід до учнів з підвищеними стомлюваністю та збудженістю.
(Постійно)
3.6. Враховувати основні закономірності змін розумової працездатності підчас організації педагогічного процесу, на основі цих закономірностей будувати урок, навчальний день, тиждень, рік.
(Постійно)
3.7.  Брати до уваги рекомендації щодо збереження фізичного здоров’я, профілактики порушень читання та письма, використання ігрових прийомів розвитку фонематичних процесів.
(Протягом року)
3.8. Постійно здійснювати соціально–педагогічний супровід першокласників і проводити співбесіди, консультації з психологом з різних проблем навчання і виховання.
(Протягом року)
3.9.  З метою подолання недоброзичливого ставлення учнів один до одного у позаурочний час педагогу Доценко П.А. та вихователю  Мовчан О.І.:
-   учити способів взаємодії з іншими за допомогою виконання вправ із застосуванням етичних норм, моделювання різних життєвих ситуацій;
-   створювати гарний настрій;
-   розвивати емпатію, здатність до співпереживання;
-   учити діяти узгоджено, довіряти партнеру;
-   знижувати рівень емоційного напруження;
-   формувати позитивне ставлення до однолітків.
(Протягом року)
3.10.  Для покращення мікроклімату в класі організовувати позакласні заходи (день посмішки, день дружби, день взаємоповаги, дні іменинників), родинні свята, а також створювати умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
(Постійно)
3.11. Підготувати батьківські збори з теми: «Як допомогти дітям добре вчитися».
(Грудень 2016)
4. Вчителю логопеду Аведової С.А.:
4.1. Продовжувати  формувати у дітей з важкими вадами мовлення первинні мовленнєві навички.
4.2. Надавати консультативну допомогу вчителям та батькам щодо визначення мовленнєвих вад дітей та співробітництва в організації  корекційної допомоги цим  учням.
5. Заступнику директора Пліс В.М.
5.1. Створити умови для чіткої організації навчально-виховного процесу учнів 1-х класів.
(Протягом року)
5.2. Здійснювати контроль за діяльністю класних колективів учнів, вчителів, які працюють у перших класах, з урахуванням специфіки класів й результатів діагностики.
5.3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора.   Пліс В.М.
Директор                                                                                                                                   О.В. Нішенко

Комментариев нет:

Отправить комментарий