Творча група


КЗ ЗСЗШІ «ДЖЕРЕЛО» ЗОР
ПЛАН РОБОТИ
ТВОРЧОЇ ГРУПИ 

"Діагностична майстерня"

ЗА ТЕМОЮ:
«Розробка психодіагностичного інструментарію для дітей з порушеннями ПФР»
СКЛАД ТВОРЧОЇ ГРУПИ:

1 Драєвська  С.А. Практичний психолог
2 Обухова Н.О. Вчитель-сурдопедагог
3 Хуповка Н.М. Вчитель-олігофренопедагог
4 Рябченко Н.М. Вчитель-олігофренопедагог
5 Куртяник А. І. Соціальний педагог

Мета: створення банку діагностичного інструментарію, придатного для комплексного вивчення особливостей розвитку  дітей з різними нозологіями /порушення ОРА, порушення слуху, порушення розумового розвитку/.
Завдання:
1.    Визначити структуру та особливості  комплексного діагностичного інструментарію для дітей з ПФР.
2.    Підібрати діагностичні матеріали з різноманітною ступінню труднощів їх виконання, які допоможуть надати цілісну оцінку розвитку дитини з урахуванням сформованого рівня розвитку.
3.    Розробити діагностичні картки комплексного дослідження дітей з ООП.
4.    Розпочати апробацію створеного діагностичного інструментарію.
ПЛАН РОБОТИ
ТВОРЧОЇ ГРУПИ ЗА ТЕМОЮ:
«Розробка психодіагностичного інструментарію для дітей з порушеннями ПФР»
Керівник: Драєвська С.А.

Зміст роботи
Дата проведення
Відповідальні
1
Засідання дискусійного клубу.
1.Обговорення питання підготовки до процесу створення психодіагностичного інструментарію з метою складання психологічного портрету учнів з різними нозологіями /порушеннями слуху, порушеннями інтелектуального розвитку, порушеннями ОРА/.
2.Визначення  напрямків роботи щодо шляхів всебічного вивчення особливостей пізнавального та особистісного розвитку учнів.
3. Колективне міркування з питань визначення форми представлення психодіагностичного інструментарію.
4. Обговорення і схвалення плану роботи на 2018-2019н.р. Розподіл відповідальних за визначеними напрямками роботи.
Вересень
Драєвська С.А.
Куртяник А.І.
Обухова Н.О.
Хуповка Н.М.
Рябченко Н.М.
2
Інформаційно-просвітницька робота:
1.Теоретичне обґрунтування та аналіз вимог щодо складання психодіагностичного інструментарію.
2. Круглий стіл «Аналіз особливостей психологічного розвитку дітей з порушеннями ПФР».
3. Підбір методичних та практичних матеріалів задля складання психодіагностичного інструментарію.
Жовтень Драєвська С.А.
Куртяник А.І.
Обухова Н.О.
Хуповка Н.М.
Рябченко Н.М.
3
1.Складання алгоритму комплексного оцінювання  розвитку дітей з порушеннями слуху.
2. Створення методично-психологічного портфелю банка психодіагностичних методик для дітей з порушеннями слуху.
3. Розробка протоколу дослідження та діагностичної карти.
Листопад –
грудень
Драєвська С.А.
Обухова Н.О.
4
1.Складання алгоритму комплексного оцінювання  розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
2. Створення методично-психологічного портфелю банка психодіагностичних методик для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
3. Розробка протоколу дослідження та діагностичної карти.
Січень - лютий Драєвська С.А.
Хуповка Н.М.
Рябченко Н.М.
5
1.Складання алгоритму  комплексного оцінюання розвитку дітей з порушеннями ОРА.
2. Створення методично-психологічного портфелю банка психодіагностичних методик для дітей з порушеннями ОРА.
3. Розробка протоколу дослідження та діагностичної карти.
Березень - квітень Драєвська С.А.
Куртяник А.І.
6
1.Створення презентації з теми «Методично-психологічний портфель психодіагностичного інструментарію».
2.Підведення підсумків роботи творчої групи за 2018-2019 н. р., оформлення звітної документації.
Травень Драєвська С.А.
Куртяник А.І.
Обухова Н.О.
Хуповка Н.М.
Рябченко Н.М.

Комментариев нет:

Отправить комментарий