КЗ ЗСЗШІ «ДЖЕРЕЛО» ЗОР
ПЛАН РОБОТИ
«Розробка психодіагностичного інструментарію для дітей з порушеннями ПФР»
СКЛАД ТВОРЧОЇ ГРУПИ:
1 | Драєвська С.А. | Практичний психолог |
2 | Обухова Н.О. | Вчитель-сурдопедагог |
3 | Хуповка Н.М. | Вчитель-олігофренопедагог |
4 | Рябченко Н.М. | Вчитель-олігофренопедагог |
5 | Куртяник А. І. | Соціальний педагог |
Мета: створення банку діагностичного інструментарію, придатного для комплексного вивчення особливостей розвитку дітей з різними нозологіями /порушення ОРА, порушення слуху, порушення розумового розвитку/.
Завдання:
1. Визначити структуру та особливості комплексного діагностичного інструментарію для дітей з ПФР.
2. Підібрати діагностичні матеріали з різноманітною ступінню труднощів їх виконання, які допоможуть надати цілісну оцінку розвитку дитини з урахуванням сформованого рівня розвитку.
3. Розробити діагностичні картки комплексного дослідження дітей з ООП.
4. Розпочати апробацію створеного діагностичного інструментарію.
ПЛАН РОБОТИ
ТВОРЧОЇ ГРУПИ ЗА ТЕМОЮ:
«Розробка психодіагностичного інструментарію для дітей з порушеннями ПФР»
Керівник: Драєвська С.А.
№
|
Зміст роботи
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Засідання дискусійного клубу. 1.Обговорення питання підготовки до процесу створення психодіагностичного інструментарію з метою складання психологічного портрету учнів з різними нозологіями /порушеннями слуху, порушеннями інтелектуального розвитку, порушеннями ОРА/. 2.Визначення напрямків роботи щодо шляхів всебічного вивчення особливостей пізнавального та особистісного розвитку учнів. 3. Колективне міркування з питань визначення форми представлення психодіагностичного інструментарію. 4. Обговорення і схвалення плану роботи на 2018-2019н.р. Розподіл відповідальних за визначеними напрямками роботи. |
Вересень
|
Драєвська С.А. Куртяник А.І. Обухова Н.О. Хуповка Н.М. Рябченко Н.М. |
2
|
Інформаційно-просвітницька робота: 1.Теоретичне обґрунтування та аналіз вимог щодо складання психодіагностичного інструментарію. 2. Круглий стіл «Аналіз особливостей психологічного розвитку дітей з порушеннями ПФР». 3. Підбір методичних та практичних матеріалів задля складання психодіагностичного інструментарію. |
Жовтень | Драєвська С.А. Куртяник А.І. Обухова Н.О. Хуповка Н.М. Рябченко Н.М. |
3
|
1.Складання алгоритму комплексного оцінювання розвитку дітей з порушеннями слуху. 2. Створення методично-психологічного портфелю банка психодіагностичних методик для дітей з порушеннями слуху. 3. Розробка протоколу дослідження та діагностичної карти. |
Листопад – грудень |
Драєвська С.А. Обухова Н.О. |
4
|
1.Складання алгоритму комплексного оцінювання розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. 2. Створення методично-психологічного портфелю банка психодіагностичних методик для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. 3. Розробка протоколу дослідження та діагностичної карти. |
Січень - лютий | Драєвська С.А. Хуповка Н.М. Рябченко Н.М. |
5
|
1.Складання алгоритму комплексного оцінюання розвитку дітей з порушеннями ОРА. 2. Створення методично-психологічного портфелю банка психодіагностичних методик для дітей з порушеннями ОРА. 3. Розробка протоколу дослідження та діагностичної карти. |
Березень - квітень | Драєвська С.А. Куртяник А.І. |
6
|
1.Створення презентації з теми «Методично-психологічний портфель психодіагностичного інструментарію». 2.Підведення підсумків роботи творчої групи за 2018-2019 н. р., оформлення звітної документації. |
Травень | Драєвська С.А. Куртяник А.І. Обухова Н.О. Хуповка Н.М. Рябченко Н.М. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий