Важливий чинник успішного проходження першокласниками адаптаційного періоду – це усвідомлення педагогами фундаментальних та глибинних потреб дітей з особливими освітніми потребами.
Лише за умови всебічного розуміння внутрішнього всесвіту кожної дитини фахівці «Джерела» можуть забезпечити для учнів такі умови навчання, за яких діти будуть почувати себе комфортно, а реалізація освітньої траєкторії стане більш ефективною.
Саме з цією метою, в перший тиждень січня, відбулись засідання шкільних
психолого-медико-педагогічних консиліумів з питань адаптації першокласників.
Кожен клас має свою нозологію: 1-А - діти з
порушеннями слуху, 1-Б - діти із синдромом Дауна, 1-В - діти з порушеннями
опорно-рухового апарату – відповідно і аналіз індивідуальних психофізіологічних особливостей вихованців та проектування подальшого освітнього супроводу дітей та
класу в цілому – це окрема педагогічна платформа для кожної команди
фахівців.
Робота консиліумів включала у себе
експертно-аналітичне обговорення наступних питань:
- особливості стану здоров’я та психічного
розвитку вихованців;
-
рівень успішності адаптації першокласників до нових умов навчання;
- відповідність освітнього напрямку у роботі фахівців щодо потреб та особливостей вихованців;
-
аналіз та подальше планування напрямку роботи модифікації та адаптації
навчальних матеріалів та завдань;
- розробка сучасних індивідуальних стратегій з питань удосконалення роботи з
психолого-педагогічної корекції поведінкових особливостей учнів.
Робота консиліуму – це експертне удосконалення освітнього впливу на кожну дитину за для її успішного шляху у майбутній дорослий самостійний світ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий