вторник, 5 января 2021 г.

Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку першокласників "Джерела"

Важливий чинник успішного проходження першокласниками адаптаційного періоду – це усвідомлення педагогами фундаментальних та глибинних потреб дітей з особливими освітніми потребами.

 Лише за умови всебічного розуміння  внутрішнього всесвіту кожної дитини фахівці «Джерела» можуть забезпечити для учнів такі умови навчання, за яких діти будуть почувати себе комфортно, а реалізація освітньої траєкторії стане більш ефективною. 

Саме з цією метою, в перший тиждень січня, відбулись засідання шкільних психолого-медико-педагогічних консиліумів з питань адаптації першокласників. 

    Кожен клас має свою нозологію: 1-А - діти з порушеннями слуху, 1-Б - діти із синдромом Дауна, 1-В - діти з порушеннями опорно-рухового апарату – відповідно і аналіз індивідуальних психофізіологічних особливостей вихованців та проектування подальшого освітнього супроводу дітей та класу в цілому – це окрема педагогічна платформа для кожної команди фахівців. 


     Робота консиліумів включала у себе експертно-аналітичне обговорення наступних питань:

    - особливості стану здоров’я та психічного розвитку вихованців;

- рівень успішності  адаптації першокласників до нових умов навчання;

- відповідність освітнього напрямку у роботі фахівців щодо потреб та особливостей вихованців;


- аналіз та подальше планування напрямку роботи модифікації та адаптації навчальних матеріалів та завдань;

- розробка сучасних індивідуальних стратегій з питань удосконалення роботи з психолого-педагогічної корекції поведінкових особливостей учнів.

     


Робота консиліуму – це експертне удосконалення освітнього впливу на кожну  дитину за для її успішного шляху у майбутній дорослий самостійний  світ.
Плідна робота педагогів "Джерела" з питань психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами допомагає кожній дитині розкрити свій внутрішній потенціал та реалізувати його.
 Фахівці закладу підходять до цього питання підтримуючи дітей не тільки завдяки  використанню  власної педагогічної  майстерності, а й супроводу  кожної  дитини  внутрішнім покликом душі. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий