Практичний семінар для педагогів "Джерела": "Роль індивідуальної траєкторії розвитку дітей з ООП / від ІПР до ІПР/ "
Кожна дитина - індивідуальність,
яка володіє певним набором якостей, умінь, здібностей і особливих потреб, які
вимагають особливого підходу до навчання та виховання дитини. Включення в педагогічну практику індивідуальної
програми розвитку є запорукою успіху в супроводі дитини за його особистою
траєкторією. Професійно складений індивідуальний освітній маршрут дає
можливість дитині відчувати себе гармонійною та реалізованою як в сьогоденні,
так і в майбутньому. Індивідуальна програма розвитку - це не тільки ефективний шлях у
стабільне майбутнє дитини, а і чітке розуміння вектора своєї роботи у команді
педагогів, які ведуть дитину за спроектованим шляхом.
Для підвищення
педагогічної майстерності в цьому питанні був проведений практичний семінар
"Роль індивідуальної траєкторії розвитку дітей з ООП /від ІПР до
ІПР/", який провела практичний психолог Драєвська С. А. Робота семінару
включала теоретичну та практичну складові. Кожна група педагогів
розроблялаІПР для дітей з окремо
визначеної нозології та представляла розроблений проект на розгляд своїм
колегам. Активна взаємодія вчителів спонукала як до диспутів, так і до
прагнення активно та продуктивно працювати в команді. Вважаємо, що така сумісна співпраця педагогів "Джерела" дозволяє не тільки підвищити власну компетентність, а і допомогає майстерно підходити до планування індивідуальної допомоги дитини з ООП.
Комментариев нет:
Отправить комментарий