воскресенье, 20 января 2019 г.

Практичний семінар для педагогів "Джерела": "Роль індивідуальної траєкторії розвитку дітей з ООП / від ІПР до ІПР/ "


Кожна дитина - індивідуальність, яка володіє певним набором якостей, умінь, здібностей і особливих потреб, які вимагають особливого підходу до навчання та виховання дитини. Включення в педагогічну практику індивідуальної програми розвитку є запорукою успіху в супроводі дитини за його особистою траєкторією.
 Професійно складений індивідуальний освітній маршрут дає можливість дитині відчувати себе гармонійною та реалізованою як в сьогоденні, так і в майбутньому. Індивідуальна програма розвитку - це не тільки ефективний шлях у стабільне майбутнє дитини, а і чітке розуміння вектора своєї роботи у команді педагогів, які ведуть дитину за спроектованим шляхом.
Для підвищення педагогічної майстерності в цьому питанні був проведений практичний семінар "Роль індивідуальної траєкторії розвитку дітей з ООП /від ІПР до ІПР/", який провела практичний психолог Драєвська С. А. Робота семінару включала теоретичну та практичну складові. Кожна група педагогів розробляла  ІПР для дітей з окремо визначеної нозології та представляла розроблений проект на розгляд своїм колегам. Активна взаємодія вчителів спонукала як до диспутів, так і до прагнення активно та продуктивно працювати в команді. Вважаємо, що така сумісна співпраця педагогів "Джерела" дозволяє не тільки підвищити власну компетентність, а і допомогає майстерно підходити до планування індивідуальної допомоги дитини з ООП.

Комментариев нет:

Отправить комментарий