Професійна особистісна
кар'єра є складовою життєвої стратегії педагога. Вона заслужена, якщо
ґрунтується на особистісному зростанні, предметному й успішному
самовдосконаленні, пов'язана з наполегливою працею, досягненням реальних
результатів, ставленням педагога до неї як до життєвого покликання.
Свій постійний професійний рух спеціаліст
наповнює особистісними бажаннями та
прагненнями, але на скільки обрана траєкторія самовдосконалення вірно
спланована педагог не завжди може об’єктивно оцінити. Така нагода
педагогам була надана завдяки участі у
тренінгу «Психолого-педагогічний супровід професійного саморозвитку
педагогічного працівника» для спеціалістів закладів освіти Запорізької області.

Основні завдання
тренінгу включали в себе:
1. Визначення психологічних особливостей
саморозвитку педагогічного працівника.
2. Активізацію процесу самопізнання,
підвищення самооцінки і позитивного ставлення до себе й своїх можливостей.
3. Уточнення уявлення та формування навичок
ефективного спілкування і взаємодії із суб’єктами освітнього простору в
закладах освіти.

Насиченість програми тренінгу
інтерактивними іграми, мозковими штурмами, динамічними вправами, аналітичною і
практичною інформаціями надала змогу педагогам побудувати власну траєкторію
розвитку та зрозуміти, які самі «цеглинки» наповнять необхідним змістом та
досвідом професійну цілісність кожного учасника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий