пятница, 12 октября 2018 г.

Сходинками до впровадження сенсорної інтеграції в реабілітаційно-корекційний простір «Джерела»




Сенсорна інтеграція  пропонує нове розуміння причин поведінкових та когнітивних розладів у дитини і знайомить з новими стратегіями реабілітаційної роботи фахівців. Терапія сенсорної інтеграції особливо рекомендована дітям із затримкою психічного розладу, дітям з СДУГ, дітям з розладами аутичного спектру, у яких досить часто спостерігається порушення обробки сенсорної інформації. Сенсорно-моторна інтеграція надає можливість дитині сприймати зовнішні сигнали за допомогою органів чуття, поєднувати цю інформацію з іншими відомостями, що зберігаються в пам'яті та адекватно діяти у соціумі. В першу чергу, сенсорна інтеграція стосується  тактильного, вестибулярного, пропріоцептивного чуттів та надає дитині необхідний фундамент для подальшого гармонійного психічного розвитку.

         Важливим є те, що кожен педагог, працюючий з дітьми з порушеннями ПФР /психофізичного розвитку/, повинен розуміти необхідність першооснов корекційної роботи з сенсорної інтеграції та побачити у дитини прояви її порушення.
         З метою більш глибшого  професійного   розуміння методу роботи засобами сенсорної інтеграції  відбувся семінар «Сенсорна інтеграція як першооснова  корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку» для педагогів  «Джерела».  Проводила семінар практичний психолог Драєвська С.А. Ключові питання семінару були спрямовані на розгляд нейропсихологічних основ роботи сенсорної інтеграції, аналіз видів сенсорних порушень та ознаки дисфункції сенсорних систем у дітей з різними нозологіями. Були розглянуті моделі різних сенсорних кімнат та спеціальне оснащення спрямоване на подолання порушень сенсорної інтеграції у дітей.
         Практична частина семінару  надала можливість педагогам  відчути власну сенсорну чутливість та зрозуміти, що педагогу в процесі корекційної роботи необхідно бути не тільки поряд з дитиною, а і власне самому вміти занурюватись у спільне заняття, розслаблятись, рухатись та формувати у дитини нові сенсорні сходинки  для майбутнього старту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий