воскресенье, 6 мая 2018 г.

Гра – життєва лабораторія командного духу


                                                                                        Гра - це величезне світле
                                                                                      вікно, через яке в духовний 
                                                                               світ дитини вливається цілющий
                                                                     потік уявлень, понять про навколишнє. 
                                                                                                 (В.О. Сухомлинський)

Світ ігор дуже різноманітний, серед них важливу роль відіграють рухливі командні ігри. Адже це не лише чудовий варіант веселого і цікавого проведення часу, але і дуже корисно для дитини.
Завдяки їм досягається потужний виховний ефект: дитина вчиться виконувати правила, взаємодіяти з іншими гравцями, співпереживати. В процесі гри, створюються такі ситуації, які вимагають прийняття рішення та відповідальності за свої дії.  Крім того, гра вчить дітей розвивати лідерські якості, розкривати свою індивідуальність і здібності, а у сором’язливих дітей розвиває самооцінку та впевненість, бо надає можливість проявити себе, включає особистість в соціум. Такі ігри розвивають командний дух,  почуття єдності. До того ж, добре відомо, що фізичне навантаження також необхідне для правильного розвитку і здоров'я.
Тому психолог Драєвська С.А. та соціальний педагог Куртяник А.І. організували годину веселих командних ігор для учнів 6 класу на галявині біля школи.
Діти активно брали участь у всіх іграх, вчились взаємодіяти один з одним, проявляли ініціативність. Було помітно, що вправи «Квадрат», «Будиночки», «Самурай, принцеса і дракон», «Путанка», «Палиця» спрацювали на згуртування колективу класу, вправа на довіру «Свічка» приємно здивувала, так як діти виявилися готовими прийти на допомогу один одному. Заняття було наповнене веселощами та сміхом.
Навіть самі учні висловили спільну думку з приводу того, що згуртованість класу приємно відчувалась, вони більше почали взаємодіяти один з одним, незалежно від особистих симпатій.
Саме тому організація колективних ігор має особливе значення для педагогів, вихователів та батьків, які прагнуть забезпечити дітям повноцінний відпочинок з користю і задовольнити їх потребу в русі, особливо на вулиці – реальним світом природи.








Комментариев нет:

Отправить комментарий