воскресенье, 26 ноября 2017 г.

Заняття з сенсомоторного розвитку у дітей із синдромом Дауна у "Джерелі"

Здатність сприймати самого себе та своє оточення - це основа усіх мисленнєвих та поведінкових процесів, міжособистісних контактів та взаєморозуміння людей. Але не завжди це може даватися легко.
  Розвиток сенсорного сприйняття у розумово відсталої дитини значно відстає за термінами формування і проходить надзвичайно нерівномірно. Сповільненість,  вузькість обсягу сприйняття, порушення аналітико-синтетичної діяльності, специфічні недоліки пам'яті ускладнюють знайомство дитини з навколишнім світом.
    Для розвитку сенсо-моторної  сфери учнів 1-4 класів у КЗ"ЗСЗШІ «Джерело»  вчителем-дефектологом та практичним психологом праводяться корекційні заняття.
   Вони мають на меті  створення оптимальних умов пізнання дитиною кожного об'єкта в сукупності сенсорних властивостей, якостей, ознак, формування правильного уявлення про навколишню дійсність, сприяння оптимізації психічного розвитку дитини та її більш ефективної соціалізації у суспільство.
    Ці  заняття  будуються з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей та мають індивідуальну або групову форму, схожу структуру задля необхідності забезпечення  емоційного комфорту необхідного дітям. Використовуються зрозумілі дітям ритуали, які позначають початок та кінець уроку, а також зміну видів діяльності.


   Навчання дітей відбувається через гру, музику, рух, образотворчу діяльність; активно впроваджуються арт-технології, які в процесі спільної діяльності взаємно збагачують дітей: викликають позитивні емоції і почуття, сприяють оволодінню різними способами управління власною поведінкою. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий