вторник, 20 июня 2017 г.

Метод Марії Монтессорі - нові тенденції у педагогіці навчання та інтеграції дитини до життя


Внутрішня свобода та відповідальність за власний вибір та власне життя - це невід’ємні якості сучасної особистості, які формують не тільки своє найближче середовище, але і мають прямий вплив на становлення вільної країни. Ці якості неможливо сформувати у дорослої людини у повному обсязі, якщо вона з раннього віку буде виховуватися у русі авторитарного тиску.  Сучасне життя потребує  нового погляду на концепцію виховання, це в достатньому обсязі ми знаходимо у вихованні за системою Монтессорі.
З 12 по 15 липня у педагогів КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР була можливість поглибити свої знання у принципах та підходах за цією системою. Збагачувала наші знання Марина Родненок, Монтессорі-терапевт Київського міського центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю, старший викладач кафедри ортопедагогіки та реабілітації факультету корекційної педагогіки та психології НПУ ім. Драгоманова. У своїй практиці Марина Родненок дотримується найголовнішого принципу  системи Марії Монтессорі: кожна дитина розвивається за власним особистим, абсолютно індивідуальним планом у спеціально підготовленому середовищі. Завданням педагога - є допомога дитині організувати свою діяльність так, щоб творчий потенціал набув свого максимального розвитку.
Виховання за системою Монтессорі зрощує у дитини  відчуття власних бажань, вміння планувати та відповідати за свою діяльність, розуміння необхідності вольових та розумових зусиль за для досягнення результату, та, як наслідок, зростання поваги до себе та до оточуючих. Такі якості людей сприяють формуванню нового суспільства, яке створює своє новітнє майбутнє.

Комментариев нет:

Отправить комментарий